NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

zondag 23 maart 2008

BEPERKT HOUDBAAR

In Beperkt Houdbaar laat Sunny Bergman zich, net als in haar vorige films, inspireren door haar persoonlijke leven. Op 34-jarige leeftijd is Sunny bang om binnenkort niet meer aantrekkelijk te zijn, terwijl ze tegelijkertijd boos is dat vrouwen voortdurend op hun uiterlijk beoordeeld worden.



Is het omdat ik een man ben dat mijn mond open valt bij het zien van dit filmpje? Is het uiterlijk voor vrouwen dan het allerbelangrijkste om zich goed in hun vel te voelen? Is het de schuld van de mannen die de vrouwen dit schoonheidsideaal opdringen? Ik kan het niet geloven. Ik geef wel toe dat een vrouw van honderd kilo mij niet sexueel aantrekt.

1 opmerking:

nadine paduart zei

Het is de schuld van altijd hetzelfde : money, money, money. Commercie moet draaien, anders valt ze weg. Als commercie wegvalt, dan wordt het hier chaos. Vicieuze cirkel. Sjans dat er vrouwen zijn (die niet om hun mening worden gevraagd), die er ànders over denken. Die vrouwen zijn in de meerderheid.
Ik maak me geen zorgen, en vergeet welk 'n crap doordraait op tv. It's on a roll...