NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

dinsdag 15 april 2008

PROMOTIE COLLEGA BLOGGERS

Honderden weblogs heb ik al bekeken. Je houdt het niet voor mogelijk wat je allemaal tegenkomt. Ik weet het, smaken verschillen. Daarom ga ik mij concentreren op deze die ik leuk en origineel vind. Ik beperk me (voorlopig) tot een drietal.


Travels with my son is een kleurrijke blog met schitterende foto's. Uit goede bron heb ik vernomen dat de auteur van deze blog de Fnac fotowedstrijd heeft gewonnen. Je vindt er, naast mooie plaatjes, filosofische overwegingen, recepten voor fijne patisserie en toeristische informatie.


DidierMaurice is een sobere blog met leuke foto's en originele commentaren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje jaloers ben op de manier hoe Didier creatief is met woorden.
Ik beschouw hem als een erudiet persoon. Voor de zekerheid heb ik het woord 'erudiet' opgezocht in Van Dale. Van Dale zegt: persoon met uitgebreide kennis, smaak en kritische zin. Het past perfect. Zijn gevoel voor humor mag ik niet vergeten te vermelden.


Tekendagblog Geert Clarisse. Dit is pas een originele blog. Bijna dagelijks een nieuwe tekening, nu en dan met commentaar.

Overtuig jezelf en ga even een kijkje nemen. Veel kijk- en leesplezier.

3 opmerkingen:

didiermaurice zei

ja man, hartelijk dank. alle goeds :) d.

Cram zei

Graag gedaan Didier, je verdient het.

nadine paduart zei

oh my god, c r a m !!!!
g'hebt hier wel nét mijnen morgend gemaakt, hé?!
cheers - n