NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

dinsdag 29 december 2009

VOOR MOEDIGE VROUWEN OVERAL TER WERELD - FABIA CERRA

Susan Boyle was dé ontdekking van “Britain’s got talent”, editie 2009, maar de meest opvallende deelneemster was ongetwijfeld huisvrouw Fabia Cerra. Ze was een danstalent toen ze jong was, maar gezin en kinderen deden haar haar droom opgeven. “Toen ik die droom opgaf, stierf ik vanbinnen”, aldus Cerra.

Tijd voor een 2e kans, dacht ze, en die kreeg ze ook. Met een soort van stripact blies ze de juryleden en het publiek omver. “Jij bent mijn type vrouw”, zuchtte jurylid Piers Morgan. En met een schalkse knipoog van opperjurylid Simon Cowell mocht ze naar de volgende ronde.

Wellicht leverde Fabia Cerra in 2009 het meest hartverwarmende tv-moment van 2009, “voor moedige vrouwen overal ter wereld”. (bron: deredactie.be)




CHAPEAU !

1 opmerking:

Rik Tammeghat zei

ik begrijp het waarschijnlijk niet ...? Ik zag niks moedigs, hartverwarmends, of wat dan ook, ik zag mensen lachen met een vrouw met wat overgewicht die een striptease deed?! misschien heb ik iets gemist?