NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

vrijdag 19 september 2008

DAMON SCOTT & BUBBLES

Ik was op zoek op YouTube naar een act van een buikspreker met een soort struisvogel met een lange snavel. Ik herinner mij een hilarisch fragment van een gevecht tussen beiden, jaren geleden op de BBC. Als ik me niet vergis speelt de scène zich af in een kantoor achter een bureau. Spijtig genoeg heb ik het fragment nog niet gevonden.

Wat ik wel gevonden heb is de voorstelling van een zekere Damon Scott in een van de voorronden van 'Britains got talent' 2007. In vind het entertainment van de bovenste plank. Belangrijk om te weten is dat de jury geen enkel idee heeft van wat er gaat komen.




Op het einde van het filmpje kan je ook nog de act van Damon Scott tijdens de halve finale en finale bekijken. Iets minder verrassend maar nog heel leuk.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens ons is dit wat je zoekt :
http://video.google.com/videosearch?hl=nl&q=michael+parkinson&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#hl=nl&q=michael%20parkinson&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title&start=100
Groeten

Cram zei

Een interview van Michael Parkinson en Meg Ryan over Jane Campion?????????????

Anoniem zei

Je komt op pagina 5. In de linkerkolom zie je nog filmclips staan. Het 5de item "Parkinson Rod Hull & Emu 70s". Dat zou het bewuste filmke moetn zijn. Efforke doen é jong !!

Cram zei

Wie je ook bent, duizend maal dank
Ik heb tranen gelachen. De scène bij Rudi Carell, grandioos.
Mijn dag kan niet meer stuk

P.S.: Ook gelachen met 'efforke doen'