NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

vrijdag 6 juni 2008

EBAY VEILING ZIMBA-KIDS VZW


Het schrijven van een blog heeft vreemde 'nevenwerkingen'. Dit mailtje van een zekere Natalie D'haene kreeg ik vanmorgen in mijn mailbox:

Ik zie dat je evenveel in Bach als in Ishtar geïnteresseerd bent. Dan heb ik een goede tip: zowel Jan Michiels (pianist) als Soetkin Baptist schonken iets ten voordele van een weeshuis in Zimbabwe. Het rode vest-kleedje (van de voorrondes) van Ishtar en een badmintonwedstrijdje of etentje met Jan Michiels staan op ebay. Meer info en de direkte mogelijkheid om door te klikken vind je op: www.zimbakids.be

Voor mij is het een kleine moeite om wat reclame te maken voor dit schitterende initiatief en op die manier zit mijn goede daad er voor vandaag weer op. Ik wens de organisatie veel succes.

Geen opmerkingen: