NIEUWS     VERKEER      CULTUUR      WEER     SPORT     CONTACT         

zondag 10 oktober 2010

Paolo Conte - Le chic et le charme



Les gens qui font rire...
...on ne sait pas pourquoi...
d'où prennent ils leur drôlerie
le gens qui font rire...?...

Ce sera scientifique
ce sera humaniste,
...ça peut être... Gay Lussac...
ça peut être... Balzac...

Les raisons d'un fou rire
souvent on les trouve
dans la pruderie même
du public des spectacles,
c'est lui qui veut rire
pour effacer des larmes
et boire de ceux qui font rire
le chic et le charme.


1 opmerking:

Unknown zei


Ik had een probleem met mijn vriendje 6 maanden geleden, die leiden tot ons uit elkaar.
Toen hij brak met mij, ik was mezelf niet meer, ik vul zo leeg van binnen
me. Totdat een vriend van mij vertelde me over een van spreuken die haar hielp in
hetzelfde probleem ook. i e-mail de spreuken en ik vertelde hem mijn probleem
en ik deed wat hij vroeg me, om de lang verhaal kort te maken. Voordat ik het wist
wat er gebeurde, niet tot 48 uur, mijn vriend gaf me een gesprek en hij
kom bij me terug en vertelde me dat hij me van alles wat er ging gebeuren, ik ben zo
dankbaar om deze spreuken en zal niet stoppen met het publiceren van zijn naam op de
net voor het goede werk dat hij is doing.If je zijn hulp nodig hebt, kun je hem mailen op
(LOVESPELL506@GMAIL.COM) en hij zal je ook helpen te Dr TRUST van (
LOVESPELL506@GMAIL.COM) Ik zal voor altijd dankbaar voor jou.